Followers

Friday, February 13, 2015

Senang hati bila anak2 nak makan..

assalamualaikum semua..
sihat?


lemau rsenye bile bukak intrnet... jd lembab.. huhu..
nak masukkan intrnet unifi... tp asben ckp klu aku dpt byr unifi tu leh la amek..hehe..
klu amek unifi tu... laju la intrnet nnt..
tapi... aku buat design tu.. nk kumpulkan beli bnde lain.. kohkohkoh...
acaner.. ermm.. xtau nk cmne... tgh duk pkir2 lg.. nk masukkan unifi tu ke x..
pstu... dah pulak asben aku kata.. xyah la wat design tu..
ni haa dua D ni haa keje nye... huhu..
aduh duh duh... keboringannn la yg amat sgt bile xde bnde nak buat cyg oiii..
huhuhu... 


ermm ok la... nk cite psl dua D kitorg nih..
arini aku masak mee sup...
ohhmaiii... senang hatinye bile masing2 makan banyak...
senang hati aku... bila masak.. n ade org yg makan...
heheehe..
pasni leh masak lg..
pstu lepas makan td... sruh tido... aku suh dhia mnum susu plk..
hamboiii... 1 botol licin die mnum... alalalalala... sukenyeeeee...

kdg2 dhia tu je.. yg ssh benor nk makan...
tp ni dh 3 4 ari.. makan elok je..
mealshake shaklee tu aku still bg...

alhamdulillah... yg dayyin ok je bab makan.... makannn je kejenye...senang hati lg mak ko ni..




sebelum... n selepas... licin haaaa... dak dua ni makan... sluurppp sluurrrppp gitu...

:)

No comments:

Post a Comment