Followers

Thursday, July 2, 2009

si kecik yang L.I.N.C.A.H

HAI KAWAN-KAWAN SEMUA
hari ini xde ape cite sgt.. cume ptg td blik kijo... aku snap pic budak2 ni...
pelakon2 utama dlm umah aku... dierg ni asuhan mama aku...
yg rmbut kerinting 2 nme adriana ulfah ( ulfah ) ngn budak kecik 2 nme asadil umar ( adell )..
adik beradik dierg ni... si kakak yg nakal..btmbah2 ngn rmbut yg sebegitu rupa..
pling aku suke kaco die.. time nk sikat rmbut.. bukan main ssah.. wlupun dh sapu myk johnson 2..
xde kje je.. aku snap pic dierg dua ni la..
dierg ni nmpk gayanya mmg giler camera gak.. hahaha..
terutamanya si kakak...
time 1st 2.. aku ckp la..
kakak,jom kite snap2...
die leh jwb blik...
kakak takut ngn snake.. xnk la..
aku ckp balik..
bukan snake.. snap la.. snap..
ooo snap.. snap 2 ape.. kakak xtau la..
aku mnjelaskan..
snap 2 tgkp gmbr.. nak x??
die gelak je..
nak jugak.. kite pegi snake..
snake.. snake.. snake..
aku gelak je la ngn ape yg die ckp 2..
smbil dokong si adell 2...
pki kn kasut.. berjalan trus.. laju je.. last2 tjatuh.. haha
pdn muka adell.. spe suruh..
cmtu la budak bile dh pndi jalan... asyik berjalan je la...
xpndi nk penat...hmmm
ni pic2 yg aku snap ptg 2... kebetulan ade cik ros dtg.. so anak die.. baby pggilan nye..
join skali... tp budak ni asyik makan je time aku snap.. hahaha..
kuat makan tol... tgk badan la beb...hahaha...
baru je aku snap 1.. si kakak..
nak tgk... nak tgk....
adusss... cmni cmne nk amik gmbr..
hehehehehehe...
yg ni semalam punye snap... hehehe...


si kakak yg sememangnye giler camera.. asyik muke die je la ade..
yg si adell.... xtau la.. cm xde mood je nk amik gmbr.. huhu..
whatever la adell.. yg pastinya... aku snap pic ko..
nnt korg dh besar leh tgk blik..hehehehe.. syok nyeeee

2 comments:

  1. Olololo, comeinya ulfah ngan umar ni..:) blehlah diaorg jadi model awk pasni,hihi..sementara keck ni best tau amik gambar diaorg, dah besar dah tak best,haha

    ReplyDelete