Followers

Tuesday, September 8, 2009

umie n mizi

lg 3 ari die nak balik dr sarawak.. suka2...die flight mlm ari jumaat 2..
pastu ari sabtu nnt aku anta die g jln duta..sbb die nk balik kg.. amik kete...
asik2 die tnye aku.. tau x jln nk g jln duta 2...jwpan aku comfirm2 xtau..
sbb xpnh g pun.. psl jln2 ni aku mmg xtau.. agak pendek akal.. haha.. hmmm cmne 2..
dlm bpe mggu ni.. aku ngn die cm xbrape ade mood nk ckp.. xbrape nk contact..xbrape nk msj2..
xbrape nk ckp2..xbrape nk cite2..xbrape nk gelak2.. berapa byk daaa..ntah nape.. huhu..
xpela.. whatever.. mls nk pikir..klu pikir pun wat skit otak je..
lgpun klu aku tnye kat die pun.. die akan jwb... jgn pikir bukan2...
so aku pun wat xtau je la.. pdhal dlm ati... soalan + soalan + soalan je la yg ade...huhu...
xpela.. wlupun byk soalan.. aku akan terima die seadanya..
1 msj yg die bg kat aku...
dirimu ku anggap sebagai permata yang indah di dalam hati ku..
kalau permata itu hilang dari padaku..
ku rasa hidup ku dah tak sempurna lagi..
akan ku jaga mu sepanjang hidupku walau apa pun dugaan dari yang Maha Esa..

4 comments:

  1. bahagianyer die~

    hehe..selamat menempuh asam garam hidup bekeluarga yer

    p/s: saya pon sesat lagi nk g pudu..hehhe..MRR2 sangat lah terrer..hihi

    ReplyDelete
  2. sedihnya mie.. takpela mie.. aku faham cane ko rasa.. aku dapat rasa ape ko rasa..

    banyak2 kanlah sabar ya.. aku sentiasa doakan ko.. syg ko!

    btw, aku penah 3x je g jalan duta.. nape x anta die kat sec 17 je?

    ReplyDelete
  3. semoga hubungan kamu berdua berkekalan dan berbahagia hingga ke akhir hayat,,serta dirahmati oleh NYA selalu

    ReplyDelete