Followers

Thursday, December 6, 2012

Pelamin DIY jadi bentuk lain pulokk

bunge dr crepe paper yg aku gigih buat aritu tlh didecorate kan bentuk yg lain dr yg dirancang...

atas sebab2 tertntu..
sebab 1... lebar pelamin tu xsame cm yg aku fikirkan...

sebab 2... org yg pasang pelamin da psgkan kain kt blkg tu mcm backdrop.. lebih lebar n lebih tinggi dr saiz yg aku prepare kt umah --------> PREPARE PELAMIN

sebab 3... dh xckup la bunge crepe yg aku buat tu dgn saiz kelebaran kain blkg pelamin tu yg lebar... xde mse nk buat lg... sbb masing2 bz.. n ade lg bnde nk buat tuk hias bilik pengantin... (wlupun belah llaki) :P ala2 kadar je.. sobssss.. gmbo xdokkk..








ni lah hasilnye yg xseberape...
1st time buat DIY tuk pelamin...
ketaqqqq jugaqqq..haha


ade gak la org kg puji ckit...hihi...




15 comments: