Followers

Tuesday, October 29, 2013

DIY - Props Photobooth

salam semua...

bulan 12 nnt..adik aku yg laki tu nk kawin...
jd kakaknye ni gigih nk buat tuk ruangan photobooth... 
haha... gigih sgt ni... smpi xtpikir... yg aku ni tgh pegnen...
mampu ke nk hadap buat photobooth tu....
bulan 12 nnt... aku pegnen 5bulan..
gasak la... org pegnen jgn ngada2 nk malas...hahaha..
klu aku xlarat.. suruh je asben aku tolong... kan asben aku gagah perkasa..kikiki..

aku dah buat props2 tuk photobooth wedding adik aku..
print je blm.... hihihihi...


nak buat mcm umi Qi buat tk besday Qi aritu...
letak kotak kt blkg word2 ni..tuk bg keras..


hihihi.. tq umi Qi.. share bnde ni..

**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**


ni yg dh aku create... ermmm xtau nk buh word ape lg...
korg bg idea la... 





aku nk print sume besar2... senang org nk pegang.. n nmpk dr jauh..



nnt aku jemput korg sume ye...
yg penting ahli2 gojes yg sgt2 gojes tu...
leh gathering2 skali... :)

9 comments:

  1. i'm not single
    yeay dah kahwin
    just married
    nice food
    i came for the food
    i'm next
    mr&mrs
    true love
    say cheese

    ok ni ayat prop yg boleh tambah..hope membantu

    ReplyDelete
  2. buat aa bentuk gbr pulak yunk..mcm gbr spek besar, topi, misai...hr tu pnh jmpe org bg pdf gbr² utk buat ikon kt photobooth...x ingt lak nama web tu..adeyy silap x bookmark awl2..sobss u paham kn maksud i apa..try la cari...mesti lg cantik! ^_^

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..salam ziarah!!

    Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. masa saya kawen ari tu upah org je buat photobooth.. rasa rugi lak sbb leh je buat sndiri kan :)

    ReplyDelete