Followers

Monday, December 30, 2013

SALE - Hytex - Taman Kinrara,Puchong

meh nak cite entry2 tertangguh sebulan dua ni...perghhh..giler byk bnde nak cite...
bajet cam kekal la kt memori ni... tapi nye..hampehhh...haha..

ok la.. arini nak cite psl aku pegi sale hytex kat taman kinrara,puchong tu..
aku g ari jumaat..27 dec... dengan harapan xramai org sbb ari jumaat kan.. org masih koje...
nak memborong baju adikbaby..harapann jgk ni..

aku g ngn blogger iza n dayah..
 aku xbawak dhia...dhia demam..
iza ngn dayah bwk anak2 dierg... si darwish ngn saif..

pagi tu gerak la kul 9.30 dr umah... aku drive kete dayah.. sbb ade gps..
so follow je la smpi ke tempat sale tu...
sampai2... mmg xbpe nk nmpk dewan tu kat celah mane...
sebabnye.. depan tu ade pasar pagi..org jual sayur mayur segala...
dh tu aku melawak ngn dierg... dah2 turun.. jom beli sayur nak masak ape arini..hahaha..

2kali gak la aku pusing kt area tu carik parking... alhamdulillah.. dapat parking dekat je..
betul2 depan dewan... sonang nk angkut barang nnt..
katanyeeeeeee...

jom kite masuk..

kasi interprem ckit... (geng suri rumah katanye...)
 
 
masuk2 je... terbentang 1 dewan.. longgokkan baju bajan segala.... 
dlm ati dh syiok nk memborong....xramai orang.. senang ati la kononnye nk pilih baju...



sekali.... baju2 budak besar je yg ade... yg setahun keatas.. smpi la baju mak2 pun ade...
hahahaha... melepas la tuk baju2 adikbaby.. langsung xdok.. soobbsssss..

dh tu aku pilih baju tuk dhia je la... harge start rm8 smpi rm15...
baju tuk anak buah aku dua org... boley la dr xde bende aku beli...
takkan nak balek tgn kosong.. ye dak...


muke haku yg xbpe nk best memborong kat sini..wakakkaakaka..




ni yg aku dapat beli kat sale tu..
baju sume rm8 ngn rm10.. 
seluar sehelai tu je aku beli... rm8..

baju yg belang2 kaler turqoise tu rm15..
 

botol jenama ni rm10 ngn rm17..



dah.. tu je yg aku beli...haha.. jd la kan dr xde...


********************
1st time weh aku pegi beli kat sale2 cmni.. sblm2 ni mne ade.. sume aku beli kat Manjaku je..



5 comments:

  1. Mama Dhia nih cantik lah...manissssssss....hahahha suka tgk outfit mama dhiaa...sempoiii dan cantik....besh yer pi sale hytexxxxxxx....byk ye barang

    ReplyDelete
  2. apasal muka aku masih besar dlm gambo ko? hahaha.. semangat kita sangat tinggi sampaikan kecewa bila baju kecik tak ada. nasib baik anak aku beso.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. bestnyee..xpenah pegi pun..
    murah jgk kan..cmane nak tau kalau ade warehouse sale ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... kite pun kdg2 je tertengok iklan sale2 gni... klu x xtau pun..

      Delete