Followers

Thursday, November 27, 2014

WATERMARK tu pediaaaa??

salam geng blogger..

alhamdulillah... aku dh start balek wat bende ni..
ye..aku xla terer mcm org lain..
aku buat ape yg aku mampu..
org pcaya kat kita... kita pun kne pcayakan org tu dengan hasil kita..
yakin diri je la.. sabo.. rendah diri... ikhlas..
doa paling penting.. 

senyum selalu tau... aku senyum.. korang pun kene senyum jugakkk... 



arini nak share amende yg dikatakan WATERMARK..
rata2.. yg inbox aku kt fb atau wasap aku.. tanya.. amende watermark tu...??
watermark tu mcmane sbnrnye..kikikiki...

yela.. aku dlu pun xtau jugak... eh.. tp aku tau tanda kat gambar tu...
aku xpanggil watermark.. aku paggil cop..hahahaha... lawak sungguh bile igt balek..
hehehehe...

oh ye... nama aku puan pinguu kan kat fb..
nama tu time aku belajar kat poli dlu..
aku pilih natang tu.. sbb nak lukis kat kertas or pape je...
so budak kelas tau la yg kertas tu aku yg punye...

bile org tnye.. nape ko lukis pingu...
jawapannye.. senang kot.. pstu aku suke tgk cite pingu tu..
pingu nyooottt nyoootttt...hahahahaha...
jadinye... aku xpayah nk tulis nama aku.. aku lukis je natang pingu tu yg kertas...
senang kann...
dr gmbr natang tu.. budak kelas dh tau sape punye..


so skrg ni.. dh paham la watermark tu pediaaaaa?
hihi... 




4 comments:

  1. dulu ada jugak watermark..lepas tu malas..malas..lama2 hilang...heheh..sekarang letak nama blog je la..tak de bunga2 dah..

    ReplyDelete