Followers

Friday, November 6, 2015

Dayyin ada pokok kelapak

Haii . Salam jumaat geng..
Arini nk share pasal dayyin.. smlm aku ikat rmbut die.. dh rupe ape dh tu ha.. disebabkan rmbut dayyin ni curly.. so susah nk sikat.. tsekat tsangkut... kne slow2..atau buh babyoil bru senang ckit la nk sikat..

Ni aku amek smua rmbut die.. depan belakang tepi.. hihi.. bulat dik muke ko..
Tetap comel tu yg penting...
Pokok kelapa jd pokok rendang dh tu..



Ni pic arini...heee.. aku amek yg atas je.. bole la dik. Muke tu mesti nk gangster..haha



Wlupun time nk ikat tu.. kne pegang kuat2 xbg dayyin bangun.. nk lari xmo ikat rmbut..hehe..
Siap nanges... kcian kne pakse..huhu.

aku tgk rmbut dayyin tu jd kembang.. kdg elok je x kembang.. krinting tu jd rapat2 dh rupe spring dh..
Ni haa klu kembang.. leh join hafis af..kekeke..



Kdg tgk dayyin tu mcm rimas. Eh sbnrnye aku yg tgkkan mcm rimas.. dayyin xkesah pomm rmbut kembang gitu.. tp dh cane dik tu ler rmbut ko.. golong2.. omey je dik.
Haha trime je la..

Ni paling aku rse dahsyat... haha..
Rmbut bgulung cmne ntah... xpaham aku krinting jenis ape ni..hachaha.



Hehe.. nnt update lg psl dayyin..

**
Arini ayah doubleD balik dr Bintulu.
Esok leh la bwk doubleD g mandi kolam..heeee.. klu cuaca ok la..

Ok.. dadaaaaa..

No comments:

Post a Comment