Followers

Tuesday, May 26, 2009

kami bertiga


arini kami..bertiga.. sememang nya xbtul..hahahaha...
aku, fiqah ngn ziela telah merepek merapu lps blik kje...hahahaha..
2 la kitorg... mmg xde kje.. merepek je tau nye...
arini fiqah telah mnjumpai....kat radio la ni..x-fresh f.m... ape lg.. dwnload..
dan mnperdengarkan aku n zila lalu menyebar kan virus ngn lagu.. tajuk nye kantoi..
nyanyian zee avi... mmg syok lagu die.. hahaha.. pdhl lagu cm merapu gak la..hahahaha...

mmg xbtul..hah korg.. jgn nk auta kn ape yg aku tulis ni k...
sorg merepek.. yg dua org lg dgn perasaan yg sme..
menambah merepek 2 mnjadi lebih2 merepek..hahahaha..
aku kompom.. spe2 yg join mmg trus xbtul sume nye... tetttt.. auta lg k..
nk tau..join kami... hahaha...
tgh sedih msih lg wat lawak...hmmg sempoi la kn...
hepi la kan klu idup cmni je... gelak je kje nye...
hmmm...
aku harap korg hepi kn la diri k...
mmuah kat korg..

2 comments:

  1. xpe2,merapu mmg best
    amalkan slalu ye...hehehe

    lgu zee avi 2 mmg best...layan aje

    ReplyDelete
  2. a'ah lagu 2 mmg besh..
    cz kne kt btg hdng sndr..

    wakakakaka...

    ReplyDelete