Followers

Friday, May 22, 2009

rindu ngn riang nya si adell

ASADIL UMAR
huhu..... 10hari xjmpe adell.. rindu la plk... xdpt nk cium sblum g kje.. hmmm..
kne antar blik kg.. sbb ibu ngn ayah adell g mengerjakan umrah..
so.. adell blik la melaka..duk ngn nnek nye.... huhu
seronok bila tgk budak kecik.. sorg lg budak kecik yg akan aku pampang kan kat blog ni..
hehehehehehe....anak spe lg nk suh aku promote leh laaa... hehehe
xde kje aku ni...
cite selanjutnye...
tggu bulan 7 plk.. my akak ipar insyaallah..dpt baby...
kak ecah ckp dah g scan dah.. byk kali... tp xnmpk plk.. jntina baby 2...
mama kata.. gegurl la 2.. klu xnmpk.. hehehe...
so meniti ari n bulan la mama aku.. nk dpt cucu...
aku tgk..gelagat mama aku..
ceria je..mama aku.. siap fkir nk bg nme kat baby 2 nnt...
cewahhh... nk jd nnek dh mama aku.. nnek muda..
hihihi.. mama aku se akan DATIN laaaaa.... 2 psl la nmpk muda..
dan aku plk.. bakal ada anak buah.. cmne ek rse nye dpt anak buah.. huhu..
cik umie.. hehehehe.. cm comel je kan..
xkire la ape pun.. doakan la utk bulan2 seterusnye..
tuk kak ecah.. nk brsalin.. hmmmm..
due date.. 18 / 07..
boleh plk aku suh kak ecah.. brsalin 19hb 7..
sbb ape.. sbb nnt sme ngn bufday aku.. hahaha...
besh3

No comments:

Post a Comment