Followers

Wednesday, June 3, 2009

marah aku xjd..haha

citenye begini..smlm kan aku bengang ngn bos aku.. so aku pun sound je la bos aku 2..hahaha
pdn muke die.. igt ko 2 dh bgus sgt ke.. hmm..
kul 5.50pm aku balik.. slalu lmbt kn.. xpnh2 aku blik jam gitu..
slalu blik kul bpe.. 6pm atau lebih.. pastu OT bukan nk byr..
pastu blik 2 mizi msj aku.. tp aku xbls pun..
lps mghrib bru aku bls..
putera : ayg xmo bls msj abg ke??
puteri : bru lps mkn la..
putera : ooo... ptg td blik kje kul bpe..
puteri : blik awal..bbrapa mnit kul 6 blik dh..
putera : nape plk blik awl..
puteri : td byk kje pastu ayg sound bos lg.. bengang je..dh la kuar lunch lmbt.. pastu ayg wat je la kje.. die kuar..so ayg ngn fiqah siapkn kje pstu blik.. bos xde..
putera : ckp je la bos xde.. xpyh la nk tulis pnjg2..
puteri : ayg nk cite la.. ishhh.. potong mood btul la abg ni.. dh la bye..
putera : alaa2.. ok2.. sorry syg..
puteri : dh la.. lps ni xnk cite ape2 dh kat abg.. suke wat org ni kcik ati..
putera : xla.. sorry xsengaja..
puteri : yela 2.. nnt wat lg..
putera : ayg...nk wat pe mlm ni
puteri : mlm utk berehat n tido la.. lg nk tnye
putera : klu tido ade mimpi best kn.. mlm td abg mimpi ayg..
puteri : mimpi ape plk..
putera : mimpi kita la..
pastu aku mls nk msj aku kol je la die..
putera : askum
puteri : wslam.. ha.. mimpi ape td nk cite.. ( aku msih xde mood pun )
putera : mimpi kite naik kete baru.
puteri : kete ape.. best ke??
putera : best la.. kete ape ek.. ermm...
puteri : bgtau je la kete ape...td nk cite sgt..
putera : kete....kete.... KETE LEMBU..hahahaha..
xsemena2 aku pun tgelak sakan giler.. hahahaha.. lwk siot.. dh la die gelak kuat.. skit tlnga aku..
puteri : haha.. pastu2..(aku xjd mrah dh la.. gelak je..)
putera : haha.. cube ayg byg kn ayg ngn abg naik kete lembu.. haha.. lwk2.. mesti romantik giler..haha..
puteri : best kot..hahaha
putera : pastu kite g umah banglo.. besar yang...
puteri : 2 dia.. naik kete lembu.. umah banglo..hahah.. mesti org pelik.. ttbe je kete lembu park dpn umah..hahaha..
dalam masa yg sme.. die gelak..
ya allah.... aku xleh bygkn betapa lawak nya die rase..ngn aku2 skali gelak..haha.
putera : xdela.. sume 2 rekaan semata2 je..hahaha.. ayg kne tipu..
puteri : hampeh tol pkwe aku sorg ni..
putera : hahaha... dh la.. pnt gelak.. time to sleep ok.. esok abg kje..
puteri : yela.. bye.. mmuahh.. gudnite..
putera : mmuah... gudnite..
aduhhh.. aku gelak je la lps 2...dh lps gelak.. aku dan2 trus tido..hahaha... best2..

2 comments:

  1. :) kadang2 lawak yg tak berapa nak logik kena ada pada tempatnya.. supaya idup kita ni ceria.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe..mmg lwk pn...
    klu ko nk naik kete lmbu aku nk join ek..

    ReplyDelete