Followers

Saturday, June 6, 2009

suka durian???

semalam balik kje aku singgah tepi jalan 2.. p beli durian.. sudah kepingin sgt2 dh aku.. yela.. hantu durian.. mne x nye..haha... 2biji rm10..ngn 3biji rm10 aku beli.. yg ziela ngnfiqah.. tolong aku pilih2 buah mna nk beli..haha..sbnrnye aku xbpe nk tau pilih buah durian ni... mkn kompom la tau...hehehe... balik2 je..trus mkn..xsbr btul la anak dara ni.. yela.. mama pun join skali..

pastu.. abah aku plk.. men join kan diri sambil dgr radio KL.fm smlm.. ade plk dierg cite psl durian gak.. mmg kne la time 2.. huhu... aku dh mkn byk... yg plg best 2.. sumenye sedap2... 1 je pun yg busuk..2pun ckit je.. xpe.. xde hal la kn.. yg penting.. aku dpt makan durian smlm...hehe..
  • pengalaman plg best psl durian ni..keluarga belah mama aku..kumpul sume pastu beli durian berbakul2... pastu mkn beramai2... mmg syiiookk oo.. aku makan byk giler la.. pastu mlm sume xleh tido..sbb dh mkn tlampau byk.. haha.. msg2 kapanasan...huhu

No comments:

Post a Comment