Followers

Tuesday, July 3, 2012

Bwk dhia g kenduri tahlil n kenduri kawen..

sebelum aku g kenduri kawin kwn aku ni..
ade kenduri tahlil kt umah acik aku dlm kul 11 gitu la....

aku xbwk kmera la plk... lupe ltk kt mne.. hahaha... 

dhia mcm biase la... elok je.. cume mse dh kul 12 2... agknye cuace panas...
bsuara jgk la... skjp.. pastu bg susu.. terus tidooo...

ni gmbr dr cousin aku.. :)

lepas dhia tjaga.. baru aku gerak g kenduri kawin kwn aku ni...

SELAMAT PENGANTIN BARU
untuk
SAFRICA & ZAHIR

semoga kekal hingga akhir hayat... 

majlis 1 julai 2012..

masa aku sampai 2.. pengantin belom berarak lg..
aku igt kn aku lmbt la dr kwn2 yg lain...
rupenye kwn2 lain msih menunggu kehadiran pengntinn..

time 2 kul 1.00..
cuace toksah nk cakap laaaa...

PANAS TERIK WOOOooooo..

pengantin sampai dlm kul 1 lbih kot...
jenuh nunggu hehehehehe..sbb panas kan... ade je la nk merungut..

jom tgk pic pengantin...
sgt comel tau kwn aku sorg nih.... comel sgtttt... 
suweettt pl;k aku tgk kaler hijau nihhh...







kami bgambar... :)
masing2 dh ade anak... 3org aje dlm gmbr 2..hehehe..



daaaaaa...



3 comments:

  1. cantik nyer design baju pengantin kaler hijau tu...sangat suker ar..body lak cun..memang bertambah lawa ar..:)

    ReplyDelete
  2. comel gambar mommies dan babies dengan pengantin tu :)

    ReplyDelete
  3. wahhh dh boleh g mkn nasi kenduri dh.

    ReplyDelete