Followers

Friday, July 13, 2012

Hadiah tuk Dhia lg


rezeki anak... :)

terima kasih kerana menambah koleksi baju dhia.. 

baju rompers ni .. aku pggil baju monyet... haha.. 


dapat adiah lg dr mak budak yg mama aku jaga.. :)
adiah tuk dhia 3bulan katanya... :) comel.. sbb kaler putih + soft pink


yg ni plk.. dr kawan se poli dlu... :)
gigih noo depa antaq dr kedah.. spesel tuk anak aku.. :)

TQ korang..


time pos laju mai umah... cm biasa la... 
ponn ponn depan umah... pastu mama kuar tnye la..
abang pos 2 kata.. tuk nur dhi khadeeja..

so i pun kuar.. tuk sain menyain..

abang pos : awk nur dhia khadeeja ke??

aku : xla.. anak saya.. 
abang pos : oo anak.. mne anak?
aku : kt dlm tgh tido...
abang pos : oo xpela... sain kt sni ek..nama ngn ic
aku pun dgn gigih tulis..pastu die check plk.
abang pos : eh.. npe nama xsama yg ni.. ni nur dhia khadeeja..
aku : ooo.. 2 nama anak sy.. baby lg... yg ni nama sy..
abang pos : ooo baby.. ni mak nur dhia khadeeja la ek..
(lalu tulis dlm kurungan kt tepi nama aku) (MAK DHIA)
aku : ok.. terima kasih ya..

ni baju tuk dhia dr untie syaheed :)


yg ni dr untie wahed... ang jgn nak tukaq panggilan noh.. :) 



baju2 ni masih besar tuk dhia...
bulan2 akan dtg or tggu setahun kot bru leh pki.. :)

nnt dhia mnum susu byk2 la ek.. bg badan cepat kembang..
xsabar nk pki baju yg comel ni.. :)

4 comments:

  1. comel! nnti dhia dah boleh pkai, snap lah gmbr dhia hehe

    ReplyDelete
  2. alololo..tomey nyer baju dhia..:)tah biler nak gi jumpe dhia tah..sibuk memanjang..hurrmmm

    ReplyDelete