Followers

Sunday, August 4, 2013

Kek Lapis Sarawak Raya

Rezeki di bulan Ramadhan... 

Ramai yg beli kek lapis sarawak yg aku jual ni..
klu dh sedap mmg ramai la yg beli..klu xsedap org xkan beli..

semalam aku g amek kek lapis ni..
mmg abes licin.. 1pun xde balance.. dlm peti sume kosong...
aku tgk pkerja2 die pun.. tgh buat lg kek tuk siapkan order shj..
giler gempak kek lapis ni....



time kasih korg yg beli..
selamat makan dihari raya nnt ek..



minggu lepas yg aku pos pun.. ade yg dh smpi..
ade yg belom... yg belom ni mmg aku risau la takut xsempat smpi..
raya bpe ari je lg nih..
harap2 nye abg2 posmen melakukan kerja dgn bsungguh2 ye..


yg ni.. tuk aku carry masuk dlm flight nnt..
18roll sumenye...
dah pikir2 ni... ntah bpe beratnye ni...
dgn bawak beg baju lg... ehhh... berattt nyeee nnt nk bwk sume..

belom lg ikan terubuk masin lg...
aku bwk balek ni 24ekor sumenye..
ptg ni ayu yg tlg g beli kt kedai tu... 
fuhhhh.. 

penuh tangan dgn bau kek lapis bau ikan masin...hahahaha..








pasal nk balek raya...
aku balek 6hb.. malam.. last flight jam10.30mlm... mengharap airasia xde buat delay2
xsungguh nk tggu lame2 klu nk balek raya ni..


skrg ni..
**belom packing baju2**
**nak packing kek lapis**
**nak checklist brg yg nk bawak balek**



**smpi sane ade 1ari lg sblm raya..... adakah nk soping lagi**


:)

1 comment:

  1. kte nk blk mlm ni tp bju pn xabis packing lg.skrg dkt opis senang lenang bekerja.haha

    ReplyDelete