Followers

Tuesday, August 6, 2013

Salam Lebaran

aku tgh busy lipat2 baju masuk dlm beg ni...
mesin basuh tgh bpusing tu....cuaca mendung pulakk..
harapnye malam ni cuaca ok.. xujan.. 

pun nyempat update 1 entry.. sebelum aku nk packing2 sume brg siap2 sume..
ptg ni asben aku g beli juadah berbuka kat bazar je..
lepas bbuka.. solat mghrib..
gerak ke airport...


doakan perjalanan kami selamat ya..
insyaallah..

xcited nak sambut raya ni ngn kerenah dhia yg semakin macam2..hihi..

mesti raya nnt byk entry akan menyusul....tunggu ek..



entry korg pun lebih kurg hebatnye kan..update tau...
jgn malas2..hahahahahaha...



dikesempatan ini..

aku nk ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
pada semua rakan2 bloggers.. yg gojes2... yg ngetop2.. 
anak2 yg cerdik pandai..


mintak mahap kalau ade salah silap ngn korg.. ye laaaa.. aku kn jahat...wakakaka..
mahapkan aku hek.. salam cium tangan.. 
daaaaaa...




bahasa jawa
"njaluk ngapuro seng akeh2 yo"

translet
"mintak maaf banyak2 ye"




***********************************************************

bulan ramadhan bulan yg istimewa
bulan syawal kita gembira beraya
salam dihulur maaf dipinta
sayang korg selama-lamanya...


ehhhh.. ade pantunnn.. :)

2 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri Umi, Dhia dan keluarga..selamat pulang ke kampong.. ila pun nak minta maaf andai ada silap dan salah.. Dhia pulak..nanti kumpul duit raya banyak2 yer..hehe

    ReplyDelete