Followers

Wednesday, January 7, 2015

2015 - ALHAMDULILLAH

salam semua...

dah masuk seminggu dah tahun 2015 ni..
baru aku tkedek2 nak sapu sawang...
huhu...
tambah pulak internet xbpe nk bagus... lg melambatkan aku nk update blog ni..
nak update kat ipad... xpandai pulak..hoho..lupe sume dh kat ipad tu..
byk bukak instagram je...
maaf la ye korg...
insyaallah tahun ni... byk yg aku update..:) hehehe..


2015.. ALHAMDULILLAH..

projek design aku..
TRIPLEDPICCADESIGN
bergerak atas nama
MFA IMPIAN ENTERPRISE





nama ni ditubuhkan oleh abg aku... so aku join tuk kukuhkan hasil2 keje aku..
semoga IMPIAN aku tercapai... bukan takat aku buat tuk design je...
byk lg aku nk buat...

oleh kerana aku pestime wat cmni... mksud aku..
ngn lebih serius.. dgn lebih byk hasil2 aku...
walaupun xla sehebat mane kan... tapi insyaallah... rezeki tu ada untuk aku..

sekarang ni... untuk design aku bukak order mcm biase...
pastu untuk printing... aku dah buat dah..
untuk STICKER & BUNTING...
harga sgt2 memuaskan ok.. xde mahal2 pun..

dan aku bersyukur sangat.. yg customer2 aku... sangat senang nk berbincang...
lg2 kalau kata... 'akk xkesah.. ikut la umie wat cmne... nnt pape tnjuk kt akk'
allah... sejuk n damai je aku nak buat design..
terima kasih sangat buat aku rse cmni..


ok.. sape2 nak tempah.. leh roger2 k.. jgn malu2...


bye2... :) nnt update lg... 

entry anak2 mcm dh lme xupdate ye x... nak korek2 gmbr la jplg... :) heeee


1 comment: