Followers

Thursday, January 8, 2015

NAK BALIK KAMPUNG..YEAYY

HOOOREEYYYY...

nak balek kampung sabtu ni...
ohhoiiii.. rindu masakan mama...
rindu kuih kasui mama...
rindu sambal tumis makan ngn lempeng... oohh.. sedapnyeee...

asben aku dah rindu masakan mak die...

bile kt umah buat sambal belacan..
pstu nnt asben aku ckp...
alaaaa..xsame mcm mak buat...
dh rindu sambal belacan mak...

ye mak.. sambal belacan mak mmg sedap..
menantu die pun rindu..

makan pulak ramai2.. waduhh2.. enak bangettt mak..
nak tambah nasi pun dh xmalu dh menantu die ni.. wakakaka... 


tadi aku kuar... g beli ikan terubuk masin ngn kek lapis srwk..
hoho.. aku duk cni pun dh lame xmkn dua ni... 
sbb pkir.. alaa kita bile2 mse je leh g beli..
hehehehe...

**********************************

eh alang2 kan.... 
klu sape nk order ikan terubuk atau kek lapis.. inform je aku..
nnt ku laju2 pos tuk korg.. :) hehehe..

**********************************


sabtu ni aku balik...byk aktiviti nk dibuat...

sebab.. ari ahad nnt.. 11 hb.. adik aku wat kenduri aqiqah anak die...
nnt nk balek kampung lenggong plk... ari selasa la kot balek..
insyaallah... 
pastu klu xde pape... nak g temerloh.. lawat adik ipar aku yg bsalin ritu..
ohhooiii...
dh tu.. ari ahad minggu depan balik dh ke miri...

seminggu balik... mmg lajuuuuu laaaaa...
xpuas kot...haha...





harap balik ni... anak2 behave la ye... ku pikirkan dayyin je tu...
kang xmahu tido dlm flight nnt cmne... dayyin dh la klu tido nk msuk buai dlu..

ermmm.. harapnye ok je.. nnt ibu hembus2 kat kamu la dayyin.. heee..

yg penting skrg ni... BAJU BELOM KEMAS...
malam ni janji la. nk kemas....
esok dh leh tgk brg ape yg tertinggal ckit2 ye x...


ok la.. nk g punggah beg.. byk isi kt dlm tu.. cauu..




2 comments:

  1. Seronokkkknyaaaaaaaa balik kg...weeeeeeee so happy with u dear...hati2 tau

    ReplyDelete
  2. Selamat pulang ke kampung...lumrah hidup di perantauan kan, excited habis bila nak balik kampung...

    ReplyDelete