Followers

Tuesday, March 17, 2015

Pening memilih tema

Hai smua... 
Amek mse jap la update blog...
Kesian btl klu tgk blog xupdate..huhu.

Skill menaip lame2 hilang... Ape kene ntah...
Nak asah balik... Bru 1entry... Lps tu xupdate..haha... 
Sungguh besar M aku...huhu.. Sedeyyyy..


Xpela.. Mlm ni. Kasi up 1 entry..
Sambil2 aku buai kn Dayyin ni... Dhia dh tido dh...

Entry ni.. Tuk aku buat pilihan tema.. Besday dhia ngn Dayyin nnt...
Memule dlm angan2... Nk buat tema... Martin yg dierg suke tgk..

Wat mse skrg ni.. Dhia suke benor klu tgk Minnion.. Tgk kt YouTube 100juta Kali..
Dayyin pulak... Seronok bile tgk cite billy bam bam kt baby tv tu..

So Dah cmne.. Nk jd dua tema la klu ikut kan gini...
Haha..
Aku pun duk pikir ape nk buat ni...
Klu asben aku mmg xde nye die nk mikir sume ni...
Mak mak jgk yg excited bile nk sambut besday anak..haha...
Yela... Meriah la ckit jmput kawan2 kan...
Bile lg kite nk jemput kawan2...

Dah brhari2 aku pikir.... Mcm nak buat tema hello kitty... Sesuai la anak pun gigirl... 
Bgtau asben.. Asben pulak ckp.. Lain xde ke... Yg simple je...

Aku pikir lg...haha.. Gigih mak mak ni kan...
Suke wat otak pening2 cmni... Haha... Blom lg esok anak nk kawin ape sume...
Bab tema je dh pening... Belom lg nk buat sume... Aduiii..

Ok la.. Lepas dh aku google2 mncari idea...
Yg simple n aku rse mcm senang ckit nk buat...
Tema BEE atau LADYBIRD...

Bgtau asben.. Die ckp ok Je... Buat ladybird...
Aku up sttus kt fb... Ramai Yg kata ladybird...
Yg sokong tuk tema bee pun ade..
Hihihi..



So... Dengan ini.. Aku memilih tema LADYBIRD tuk besday dak dua tu...

Skrg tgh...pikir.. Amende aku nk mule buat ni... Semestinye.. Ade bnde Yg aku nk DIY..
Sukaaaaaa....

Ade la.. Sebulan lebih lg dr tarikh majlis tu nnt...
Harap.. Rezeki allah turun kan... Dapat dikongsi keberkatannya.. Dengan semua..
Aminnnn..

3 comments: