Followers

Wednesday, March 25, 2015

DAYYIN 11 BULAN

salam semua....

wat ape arini...? 


dayyin dan genap 11 bulan 5ari lepas... hehe..
20hb...

counting days... nak 1year...
ohmaiiii.... nak setahun dah weh...


srkg ni... pandai mcm2 dh..
aritu kan dh bdiri.... skrg malassss...
klu aku suh bdiri... die duduk... 
dh tu nmpk lmbt lg la nk jalan...

dhia dlu 11bulan jalan... dayyin.. lambat ckit...
hehehe...
xpe2... nnt bile dh jalan... haaa bgabung pulak ngn dhia..
mmg meletop la kan...

sepah2 kan rumah... mmg itu acara utama...hahaha..

skrg ni dh xnk dh mkn bbur nasi... kdg2 je aku buat.... 
seminggu rsenye sekali je kot aku buat..
nk makan nasi mcm org besar... hamboii sgt...

buat mse ni dayyin ok je... xde la smpi sembelit..
risau jgk aku.. sbb dua2 anak ni xpenah sembelit...
poo poo still mcm biase...

kalau xmkn nasi... makan mee, bihun, pasta, roti, biskut..
biskut kanak2 tu xmo tau dayyin tu... geram btl aku..hahaha...

klu tido mesti kene ade puting.. klu x xlelap la budak comey ni..
lepas bangun.. simpannn puting..



dayyin punye rmbut.. gulung2 weh.. haha..
omey angat ler rmbut gulung2... yg blkg lg la gulung2..
aku nk amek gmbr.. tp xnmpk... 


pandai dh.. bile aku keluar... die nanges sbb xbole join keluar... 
bdiri la ko dik kt pintu grill tu..hehe..

wat mse ni... behave je klu time kluar...
kat carrier... nk tido.. trus je tido.. xde mase nk ngamuk2..haha..

alhamdulillah dapat anak cmni..
senang ati bile time kluar..
heeee...harapnye smpi ke beso ye dik..
nnt same2 ngn kakak... jgn gado2... ibu lepuk karang..


ok2... ibu tengah cari idea nak DiY tuk beday dhia ngn dayyin..
biaselah.. mak-mak mmg tlebih excited bab sambut besday ni...


nnt aku jemput korg ye... :)
save the date...
26 april ok..














***********************************************
ibu guna watermark baru... same ngn header..
sbb yg ritu hilang.. laptop kene format dengan tokei kedai komputer sbb die kata
laptop dh byk virus... huh...

pstu aku cri2 watermark aku yg lame tu kt file lain..
xjmpe pulak..
errrrmm..



3 comments:

  1. same sangat..............mula2 je rajin nak berdiri...sekarang dia malas..nak kita tatehkan baru nak jalan......lambat la gayenye...hehehe

    ReplyDelete
  2. Suka tgk rambut gulung2 dayyin tu...cute!

    ReplyDelete
  3. dayyin comel lah awat rambut curl..aunty suke!

    ReplyDelete