Followers

Wednesday, May 13, 2015

Sehari sebelum ladybird birthday party

Salam geng,,
Mahap la ye.. Baru ade mood nk tulis belog,,, 
Mcm biasa la,, cite dh basi bru update,,,Kekeke..

Alhamdulillah.. Birthday party doubleD selesai dah,,,
Terima kasih pada yg hadir... 

Arini.. Cite ape yg aku buat sehari sebelum majlis..
Yg majls.. Esok plk..hehe..

Ni ha yg nak sambut besday tu..
Pagi lg dh bangun... 
Meriah la balik kampung kali ni...



Lepas sarapan... N doubleD pun main je kat depan...
Senang ckit aku wat keje... Dh pndi bwk diri main ngn sepupu..
Dayyin pun ok je... 

Aku mule la buat goodies tuk tetamu...

Aku isi kn dlm bekas plastik ni.. Masmellow. N lekatkan Sticker dhia dayyin tu..
Sticker pun aku wat design sndri... Print je x.. Haha..

Print kat ig : e_pakarprinting
100pcs : rm32

Kt goodies aku buh masmello, lolipop ngn belon..


Lepas tu... Aku lekatkan.. Ladybird yg aku DIY... Omeyyyy x lepas dh siap ni..
Paper beg ngn doily paper tu adik ipar aku yg carikan..
Heeeee...

Senang kan... Nampak tema ladybird kt situ..

Bile dh siapkan goodies ni..l baru la nmpk. Woahhhh... Cantekkkk..
Hasil gigih aku sebulan sebelum majlis...hehe hehe...


Ladybird tu nnt aku share entri lain...
Mcm biasa la. Tggu aku rajin...
Insyaallah...

Ok daaaaa


2 comments: