Followers

Thursday, September 17, 2015

Dua beradik sayang menyayang

Kemain lg dua beradik ni...
Kekdahnya.. ibu suruh dhia syg dayyin..
Ibu nk amek gmbr..

Ni ler aksi dhia g sayang kt dayyin...
Dh cium dh..tp xdapat nk amek gmbr... peluk je yg dapat..hihi..



Dhia skrg pndi dh...
Aku suh sayang dayyin... lelaju die g cium.pelok dayyin..
Kdg dayyin tu baru la nk dduk.. dah dhia cium pelok sume...
Terjelepuk dayyin jatuh.. huhu..
Semangat nk sayang katanya..

Tapi klu dhia tgh main.. aku sruh g sayang dayyin..

Jawapan dhia :
'Ibuuuuu.. antii uluu... huh'

: ibu..nanti dulu.. huh (siap ngeluh) hahahaha..

Kdg dhia duk la xbg dayyin pegang mainan die... abes dayyin kne tolak.. tolak smpi jatuh.. selagi xjatuh kene lantai.. selagi tu dhia tolak...

Aku dh cmfirm dh.. jadi mak ko ijo..haha.. sekali jerit je..
Dhia lari ntah mne2.. dayyin nanges... aku jerit je.
Dhia... g sayang dayyin... cian dayyin nanges...

Dhia pun dlm keadaan nk nanges xnanges... g la cium pelok dayyin tu.
Aku tnye..sayang dayyin x.. dhia jawab.. cayang yayin..
Hihihi.. nampakk..
Tau nk sayang dayyin.. haaa buat lg. Xbaik tau..

Kdg mcm dhia teringat ape die buat... die ckp la kt aku..
Contoh dhia tolak dayyin..
Dhia ckp... ibu, kakak.. olak yayin.. yayin atuh...huwaaaa...

Kdg kelako tgk laku dhia buat..kekeke..


..................

Kasih sayang kne pupuk dr kecik.. kite garang2 pun.. jangan smpi anak tu xkenal.. sayang tu cmne.. betul x..


Selamat berkasih sayang anak-anak...

Bye..

No comments:

Post a Comment