Followers

Monday, March 17, 2014

Kelengkapan Adikbaby

Salam Isnin korg...


Alhamdulillah.... aku dah masuk ke 36minggu mengandungkan adikbaby...

Insyaallah...ALLAH akan permudahkan untuk aku lahirkan anak yg kedua ni...
dlm ati lain benor rase excitednye...hihihi... seronok tu dh tentu....
apetah lg..g kedai2 yg jual barang2 baby.....

mmg berpinar je mata nak ambek itu ini...hahahaha....
NORMAL la kan bg seorang ibu....


niat ati mase mule2 mengandung.... 
nak biar kan asben aku yg tolong beli2kan keprluan adikbaby...
kalau boley semuanya....
tapii.... tidaklah dapat seluruhnya...
atas faktor2 kejauhan.... huuuuu....
faktor2 kerja asben aku...huuu...

skali aritu je la yg die balek.. yg kitorg gigih cari playpen tu..

yg lain... aku yg beli sorg2..menghadap betapa byk nye kedai2 baby yg gian aku nk g...
hihihihihi...

**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**

sekarang aku dah ngabes kan mase2 larat aku...
skrg pun masih larat klu suh g shopping lg..hahaha...

dh beli sume kelengkaan bby...
excited nyee nk tggu adikbaby lahir...

taraaaaa......






bakal kakak pun excited jugak...


5 comments:

  1. Berdebo2 nk tunggu hari bersalin pulak

    ReplyDelete
  2. banyaknye baju adik baby....heheh...excited lak kite tgk..heheh..

    ReplyDelete
  3. waa syoknya..akk asben dah warning stop beli baju bb..tunggu besar skit br beli lg..but cannot thn la

    ReplyDelete