Followers

Wednesday, March 19, 2014

Majlis Raja Sehari Asyraff & Mas

9 MAC 2014 yg lalu...
ohoiiii...bru nk up kt blog..hahaha... nmpk benor bizi mak buyung sorg nih..hihi...

Majlis Bertandang... sepupu aku yg aritu dapat org melaka tu...

kali ni majlis kat Jalan Kebun plk...

sebelum majlis ari ahad 9hb... ari jumaat tu aku dh rewang2 kt umah sepupu..
buat la mne yg patut.... buat la yg mne larat...hihi...

time tu xde wat pe sgt.... just aku masukkan telur kat dlm begkecik ngn kat bunge telur je...


malamnye plk.. bwk anak dara aku sorg ni... konon nk merewang jgk...
tapi....
rewang jaga die je la... adehhh... kesana sini...naik pelamin trun pelamin... 
kuar masuk selamber xpki selipee..
semputttttt haku...



ari sabtu 8hb... aku g pagi je... lps zohor aku xg...
nk tido kan dhia.... mmg time die tido time tu... so bg rehat dlu..kang mlmnye dh nk rewang lg..hihi...

ptg lps aku tidokan dhia.... aku,adik aku ngn akk ipar...
duk buat ni...
cucuk masmellow kat lidi... sedia tuk CandyBuffet ari ahad...


sebelum2 tu... aku dh siapkan Guestbook...
last minute buat... heeeee... gune pun ape yg ade je...


pada ari ahad tu... aku tggu dhia bangun... baru nak g.. dlm kul 11pg jgk la..
tema aku pki...oren..kikikiki..

xnmpk sgt kan prut haku...hihi..


si anak... merah... sepesen ngn sepupu die lg 2org tu... 




pastu... terus je settlekan letak2 makanan tuk Candy Buffet...
ala kadar je... ape yg ade je... gituu..hihihihi...

ade masmellow n coklat, biskut buluh, gula2 ngn cloud9



bile dah buh coklat ni.. laju je la bebudaknye amek....
sorg tu ntah 10x amek..haha... 




ketibaan pengantin dah sampaiiii... weeeeee...



cantek kan kaler baju pengantin....
tema pink peach...




SELAMAT PENGANTIN BARU
ASYRAFF & MAS

SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIRNYA..





No comments:

Post a Comment