Followers

Tuesday, October 18, 2016

Baraan Gojes raya aritu..

Sambung cite baraan raya.. yaallah.. mmg ketinggalan kretapi klu cmni...
Huhuhuhu..
Aci lah ye wlupun raya dh blalu..
Tapi ingatan dan bile tgk gmbr terasa kemeriahan nya..

Hihi.. k la.. mule kn crite.. g baraan ni..
Aku bawak adik aku..
Sbb klu aku n anak2 je.. xtau leh smpi ke idok..
Jln kebun-rawang.. 45minit cmtu.
Tp bile dgn anak2.. jadi 1 jam hokeyy.. slow2 mak bwk kete..

1st g Serendah.. rumah My.. folo waze je.. alhamdulillah.. selamat smpi tanpa sesat..haha..
Sampai2.. mmg org terawal jgk la.. time tu.. tggu jap yg lain.. skali jalan la ngn dierg.. msuk2 umah..dyatie je yg ade.. kemain mak..awal smpinye... my time tu kata belom siap masak lg.. hahaha.. si dyatie tu dh smpi.. ikut jam nk rewang la tu. hihi..



Anak2 trus je meluru masuk dlm bilik mainan.. mcm tau2 je situ tmpt dierg..eh ehhh..
Aku suapkan dhia smbil die main.. klu x.. xmkn lah budak tu bile suh mkn kat luar duduk same2.. dayyin makan nugget je..
Byk die makan..

Kat umah My..menu sume terbaik..
Periuk noxxa uolls..
Nasi hujan panas.
Ayam msk merah
Ayam rendang
Sayur cmpur
Nasi impit
Kuah kacang
Sayur lodeh
Nuget
Air oren
Brownies

Lagi ape ntah..
Kenyang makan.. 2 x aku tmbah.. haha..

Makin lama makin ramai.. n sume dah kenyang..
Anak2 pun dh mcm hape.. siap bgaduh2 dh..
kite try nk satukan anak2.. amek gmbo bramai2..
Ade yg cangkung lh.. ade yg nanges.. ade yg bdiri senget2.. haha.

Elok azan zohor tu.. masing2 nk gerak plk kt umah Aznor.. kat Rawang plk.
Aku folo kete tasha je mse ni.. tp on jgk waze tu.. haha.. tkut xnmpk kete tasha.. dh kemana2 dh aku nnt..

Selamat smpi kt umah aznor..
Yg lain singgah solat zhor dlu..
Smpi2.. aznor hidang nasi lemak plk... pehhh.. bau die.. mmg mmanggil2..haha..
Makan lh kitorg.. dgn anak masing2 dh main je.. siap gaduh2 lg.. haha.. biase la kn..
Ape yg org pegang.. yg tu la die nak..
Siap adegan mcm wrestling.. haha..

Lepak2 jap..smntara tggu yg lain smpi..
Dh rupe ape dh kt umah aznor tu..
Meriah.. sorg buat lawak.. yg gelaknye 10 org.. yg comfirm mak2 sore mmg xde cover2 dh.. hahahhaha...




Meriah baraan raya tahun ni..
Dah selesai...
Insyaallah.. jmpe raya tahun depan plk..
Agak2 dpt join lagi x ni..
Rindu gojes smpi bile2..mmuahhh

No comments:

Post a Comment