Followers

Monday, June 3, 2013

BFF- same besar dah

cite lame dh... time aku blk smnnjung aritu..hahaha...
giler bkurun bru nk cite kt org...
ade org nk bace ke....
yelaaa.. aku bukan DIVA kan..

its okeyyy...


muke aku natural beauty... hahaha...
mata cm org bangun tido..


AKU NGN TASHA
dah same besar kan... demok2 pipi kembung...hahaha


sempat la jmpe BFF aku ni... TASHA... alaa... yg name ladiey gege kat fb tuh..
yela.. last jmpe mse aku nk gerak ke miri... bulan 12 thun lps... 
tu pun kejap... hihi..
time tu jmpe tasha bgtau aku yg die pegnen...
skrg ni...perut dh membulatttt.... yeahhhh...
nah.... badan dh melebihi aku dh ni...kemain naik berat kwn aku sorg nih..



dijangka bsalin czer awal bulan 7 nnt kot... 
same bulan ngn besday aku... weeeeee...

gigih budak kecik ni...suh amek gmbr.. tgedik2 nk kesana sini..


harap dipermudahkan urusan time bsalin nnt...

rindu ko nok!!!



4 comments: