Followers

Tuesday, June 18, 2013

Bilik Tidur & Stor

cite bilik2 tuk arini...

bilik tidur ni.. besar la dr bilik2 yg lain... kire cm masterbedroom la kan...
cume xde bilik air... kan slalu masterbedroom skali ngn bilik air...


bilik tidur aku xla penuh.. lgpun xde brg byk... xde katil...
kami tidur atas toto je...hehehe...
ade almari baju aku ngn asben aku...
ade almari yg kaler pink tu tuk dhia punye baju..
ade almari kecik tuk sumbat segala macam..hahahaha...


lps bangun tido xde dh nk lepak lame2 kat sini... 
sbb cahaya matahari dh memancar2 kt bilik ni...

klu pagi2... cahaya tpancar kat tingkap belah kiri tu...
pastu klu ptg plk... cahaya dr tingkap belah kanan...



sooo bilik ni agak panas la...
asben aku buh econ dh... klu dhia tido tghri ke ptg ke...
mmg psg econ je... cian kt dhia tido panas2 dlm bilik ni..
buai dhia tu statik ditengah2 bilik... sbb ade penyangkut kt siling... 




yg ni bilik tengah.. antara bilik tidur n dapur...
memule dulu bilik ni jd stor je.... tapi aku tmbh kan tuk jd tmpt sidai baju..hehe...
jenis suke basuh baju 3ari skali.. so ruang penyidai ni cmfrm penuh... lg 2ari.. baru angkat...
atau.. ikut mood la... hahahaha... 
 time nk basuh baju lg skali baru angkat n lipat pun ade.....
2 kali basuh baju pun ade... biar blonggok xlipat..hahahaha..
pemalas okey..


kotak2 tu plk.. dh malas nk susun... haha.. makin lame makin tinggi..kikiki...
xpela... yg pntg bersih ye... wlupun xkemas..




dh tu je nk cite... lain ari plk smbung lg ye....

23 comments:

  1. best la ade penyidai khas dalam rumah. tak risau klu hujan kan,

    mcm wa tiap malam membasuh. pasal malas lipat kain. klu nak tggu 3 hari baru membasuh, memang 3 minggu la kain tak berlipat. kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah wa... xriso klu hujan... tu psl biar bhari2... hehehe...

      Delete
  2. ok la jnji tmpt tido rehat...ok nnt bilik akak lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...aah kak... asal dpt tido sudah... sile update..kikiki..

      Delete
  3. umi x sakit badan ke tido atas toto, akk ko ni dh tua klu tido toto je confirm sakit badan...haha, luas jgak eh bilik tidur umi

    ReplyDelete
    Replies
    1. noiiii... ade tilam tp xwat tido.. sbb skit badan.. alaaaa tilam ade pun tilam murah xde spring2...hahaha... so toto je la... dh biase kot.. xde sakit2 dh..

      Delete
  4. luasnya bilik tu....ni klu msk mcm2 perabot pn tetap rasa luas...hehehe

    http://jumnutriblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wahhhh...!!!! Besarnya bilik tidur boleh main lari2 ni....

    ReplyDelete
  6. besarnya bilik tidur sis..akak is suka sangat bila bilik tidur besar2..nak sepah2 pun tak sakit mata.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. same ler.. suke ruang bsr2.. sng nk msuk brg

      Delete
  7. Bestnyerbilik besar..bilik ros kecik seciput jer..buh tilam, almari dh penuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kn.. slalu buhtilam almari ckit dh pnuh..... tp kt sni sume umah bsr2..

      Delete
  8. ila pun kadang2 kalau basuh baju malam2..sidai kat dalam rumah jeer..hehehe..ada satu bilik untuk letak barang2 n sidai baju =).. apa2 pun mmg luas lah bilik tdo umi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee... sng kan... leh bsuh xkire mse..hehehe

      Delete
  9. cam ni lg senan nak sapu tu..sama lah kite..ni nak masuk umah smua nak guna duit hukhukhuk..apa yg ada jer..nak sedapkan ati..janji senang nak kemas :P

    ReplyDelete
  10. wow bilik pon luas.best nya! bersih gila rumah umie.

    ReplyDelete