Followers

Wednesday, June 26, 2013

Kalau dah tengok TIBI tuuuu..

smlm lps buka pose.... layan TEDUHAN KASIH ngn ayu...
tengok kat umah die la kan... 

time iklan tu.. dhia leh duk ralit tgk iklan smpi xgerak langsung.. 

kemain lagi tgk iklan.... 
ni gmbr yg ayu tlg snap cepat2.... 



dhia kalau dh tgk tibi.. mmg gitu.. ralit... fokus...
wlupun kdg2 aku kacau tutup2 pandangan die...
tetap xalih pandangan die ke tibi tu... 
aku jerit2 smpi nk tkeluar anak tekak pun die wat derkkk je...
hahahhaaha...
bsungguh la anak oiiii...



 anak korg same x??

8 comments:

  1. same je..
    lagi pulak semalam melangguk dok nengok cite p ramlee..
    upin ipin tak bape fokus dah..

    ReplyDelete
  2. amboiii...!! Dhia..mana boleh tgk dekat2 tak elok tau untuk mata he...he..

    ReplyDelete
  3. Sama. Adam la. Klu tgk hutos mmg tlinga simpan dalam poket. Aisy nlom pndai tgk tv lagi...

    ReplyDelete
  4. hehe dia kemain fokus, tgk bersungguh2 ni, ibu amik gambar pun x prasan, aish pantang mak dia angkat punggung tengah tgk tv pun boleh hilang fokus, terus nak ikut..grrrr

    ReplyDelete
  5. ilham bukak upinipin or lagu alifbata kompom ddk depan tv je...sampai kita tutup tv pon marah suruh bukak

    ReplyDelete
  6. akk sama..amanin pun...tambah2 klau cite mickey mouse clubhouse.....hehe

    ReplyDelete