Followers

Thursday, June 27, 2013

Dhia dan Wooden Toys

dhia dh ade wooden toys dh... 
kelmarin smpi... time kasih mama qaleef..




yg ni gmbr ptg lps smpi wooden toys tu.. 
kemain duk main ni... comel je jari2 dhia pegang tu.. hehehe..


yg ni malamnye plk... lps minum susu... wooden toys ni jgk dhia nk pegang... 
main smbil meniarap plk tu... 
tangan kat mainan.. mata ke tibi...
hohohohoho...






setakat smpi arini.... bangun2 tido... wooden toys dipegangnye dulu...
mainan lain dilupakan.. sekejappp..hehehe...


nnt kalau dh boring.. ibu belikan mainan lain ye...

**aku mmg jenis ni... tggu dhia dh boring satu2 mainan tu baru g cari mainan lain**


tapi kalau baju... klu boley setiap kali kuar... nk beli baju tuk dhia ni..


12 comments:

  1. same cam elman, tp elman main tak comel pun sebab dia suke campak2 toys tu. grrrr

    ReplyDelete
  2. wooden toys ni mcm tahan lasak kan.
    i beli gak utk ilyaas yg ikea punya. beli second hand hehe
    tp mmg berbaloi sgt.
    almost sepanjang masa dia dok ngusung mainan tu je

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kan... tahan lasak.. harapnye leh btahan smpi ke adik2 die nnt

      Delete
  3. Alahai comelnyer dhia sambil baring sambil main smbil tengok tivi...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. smlm die nk bwk masuk dlm bilik air... kekdahnye nk mandi bwk mainan tu

      Delete
  4. bab beli mainan dengan baju anak tu sama. hehehe lagi suka beli baju dari menan.. hahaha kesian budak kecik tu, kat rumah main tedybear2 mak nya ni je.. kuiukui..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho... beli la mainan die jugaksssss...

      Delete
  5. baeknye dhia ni....geram bear..qaleesya???da mcm anak jantan dia wt maenan tu.di campak2 sesuka ati.nages ibu dia tgk.xde nk wt jari comel pegang bnd tu satu2.T_T.(slh bear kot tme ngandung dia lasak sgt.hoho)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... dhia time marah mmg cmpak2 je mainan.. tp klu main.. main btul2..

      Delete