Followers

Thursday, June 13, 2013

Tempahan Header Blog/Pages

Semalam hari mngeluarkan idea... hehe... suke sangattt... 
terime kasih korg... 

yg ni header blog YUMIE : http://buahhatisayamrk.blogspot.com/

yg ni memule aku buh pic bunge2... tp yumie nk simple2 je... so jd la begini... suke plk tgk.. sejukkkk...
10mnit siap..hehe..




yg ni header page bento HANA...
sape2 nak beli barang2 tuk wat bento anak.. leh la g link ni... :)
mcm2 ade... SILE TERJAH


yg ni dua kali aku buat... xde idea sgt memule... penuh pic aku buat...
godek2 lg jmpe polkadot tu plk... so ini lah hasilnye...





yg ni plk tuk ATIA...
jual barang2 baby... mainan2 pun ade..
SILE LA KLIK


weeee... aku buat ni 20mnit je kot... letak itu ini.. susun2... tulisan biar gedabak... hhihi...







dan terjerumus wat header baru tuk blog aku..hahaha...
aku memang cepat bosan... so tukar la lg...






ade sape nk tempah lg.. :)
inbox kat FB umie okey.... lalalalalalalala...https://www.facebook.com/CikPinguTerbaek

4 comments: